Obchodné podmienky | Doprava | Splátky | Pomoc pri nákupe | Často kladené otázky FAQ | Kontakt Prihlásenie | Registrácia
PCmania.sk - Nakupujte za najlepšie ceny
Doručenie do 24 hodín

Tovar Vám doručíme do 24 hodín
od vyexpedovania!

Nákupný košík (0 ks)

Váš nákupný
košík je prázdny

Neprehliadnite - FAQ - Často kladené otázky

Predtým, ako nás budete kontaktovať, prosím prečítajte si tieto najčastejšie otázky, ktoré určite zodpovedajú aj vaše prípadné otázky alebo nejasnosti. Ak by ste predsa len nenašli odpovede na to, čo vás zaujíma, sme vám kedykoľvek k dispozíci na e-mail: info@pcmania.sk, kde Vám náš skúsení tím odborníkov rád zodpovie akúkoľvek vašu otázku.


DODANIE TOVARU:
1. Objednal som si tovar, kedy mi bude doručený? Pokiaľ ste si tovar objednali a uskutočnili objednávku cca do 17.00 hod. v pracovný deň a tovar máme na sklade, bude vám expedovaný v ten istý pracovný deň a doručený nasledujúci pracovný deň. Pokiaľ ste si uskutočnili objednávku po 17.00 hod. alebo v sobotu / nedeľu alebo cez sviatky a tovar na sklade máme, bude vám expedovaný najbližší pracovný deň a doručený po tomto dni expedície ďaľší pracovný deň. To neplatí, ak ste si zadali objednávku na doručenie tovaru kuriérom v sobotu. Bližšie informácie o doručení tovaru kuriérom v sobotu tu.

2. Ako zistím, že máte tovar na sklade? U každého tovaru zobrazujeme jeho dostupnosť. Ak sa zobrazuje u produktu dostupnosť tovaru skladom, znamená, že tovar máme na sklade a objednávka vám bude expedovaná ihneď po jej naskladnení a spracovaní vašej objednávky. Ak sa zobrazuje u produktu dostupnosť tovaru na otázku, znamená, že tovar na sklade nemáme, teda jedná sa o tovar na objednávku, kedy po uskutočnení vašej objednávky tovar doskladníme a následne vám tovar odošleme. Informácia o doskladnení tovaru, ktorý nemáme na sklade vám bude mailom poslaná a upresnená.

3. Budem vedieť informáciu, kedy mi tovar bude odoslaný? Áno, o odoslaní tovaru / expedícii tovaru budete mailom informovaný, že vaša objednávka bola expedovaná a je teda komplet vybavená. Nasledujúci najbližší pracovný deň teda môžete čakať doručenie zásielky kuriérom, ktorý vás pri dodaní zásielky bude kontaktovať.

4. Akou prepravnou spoločnosťou tovar zasielate? Tovar zasielame zväčša prepravnou spoločnosťou DPD, u nadrozmerných zásielok spoločnosťou GEIS SK alebo iných zásielok prostredníctvom UPS.

5. Je možný osobný odber tovaru? Osobné prevzatie tovaru nerobíme. Zásielka Vám bude doručená kuriérom pohodlne na adresu, ktorú si zadáte v objednavke – do práce, do firmy, domov…


ELEKTRONICKÉ LICENCIE (ESET, KASPERSKY):
6. Ako si objednám elektronickú licenciu? Elektronickú licenciu si objednáte štandardným spôsobom, ako každý iný tovar s tým, že je potrebné si zadať objednávku na platbu vopred (nie na dobierku), nakoľko elektronické licencie sú dodávané mailom, elektronicky. Následne vám cena objednávky bude upravená o dopravné, poštovné, balné, vystavená faktúra na úhradu a po vašom zaplatení licencia generovaná a mailom dodaná. V prípade, že ste si objednávku na dodanie elektronickej licencie už zadali na dobierku, takto zadaná objednávka vám bude zmenená z dobierky na platbu vopred a vystavená faktúra na úhradu.

7. Čo potrebujem na update elektronickej licencie? Na update / obnovu (generovanie) licencie je potrebné nám zaslať licenčný klúč vašej pôvodnej licencie. Tú nám napíšte pri zadávaní objednávky do poznámky alebo jednoducho zašlite mailom na info@pcmania.sk.


REKLAMÁCIE:
8. Pokazil sa mi tovar, čo mám teraz robiť? Pri chybnom tovare pokiaľ je v záruke, je potrebné pre urýchlenie vybavenia vašej reklamácie vždy kontaktovať autorizované servisné stredisko príslušnej značky, ktoré vám chybný tovar vyreklamuje. Zoznam autorizovaných servisných stredísk pre uplatnenie a vybavenie vašej reklamácie tu. Ak ste tu nenašli značku, ktorú chcete reklamovať, prosím vyplňte reklamačný formulár alebo nám zašlite správu mailom na reklamace@pcmania.sk so zaslaním čísla faktúry / čísla objednávky a popisom chyby. Následne najneskôr do 2-3 dní po zaregistrovaní vašej reklamácie vám bude zaslaná ďalšia inštruktáž o vyreklamovaní vášho tovaru. V žiadnom prípade nezasielajte a neposielajte chybný tovar bez toho, aby ste nekontaktovali autorizované servisné stredisko, prípadne nás nekontaktovali mailom. Neoznačené, nezaregistrované a nenahlásené balíky nebudú prevzaté.

9. Aké doklady potrebujem pri reklamovaní tovaru? Pri reklamovaní tovaru je potrebné poslať doklad o kúpe – tj. faktúra prípadne dodací a záručný list, ako i napísaný popis chyby vady výrobku.