Obchodné podmienky | Doprava | Splátky | Pomoc pri nákupe | Kontakt Prihlásenie | Registrácia
PCmania.sk - Nakupujte za najlepšie ceny
Doručenie do 24 hodín

Tovar Vám doručíme do 24 hodín
od vyexpedovania!

Nákupný košík (0 ks)

Váš nákupný
košík je prázdny

Doprava

Doprava kuriérom DPD

Doručenie tovaru na dodaciu adresu v pracovné dni do 24 hodín, prípadne do 48 hodín (podľa zvolenej dopravy):
od vyexpedovania tovaru zo skladu.
Tovar, ktorý nie je skladom bude expedovaný ihneď po jeho naskladnení.
Doručenie v pracovných dňoch (8.00-18.00 hod). Čas dodania tovaru neovplyvníme a nie je možné si zadať doručenie tovaru v presne stanovenú hodinu (kuriér vás bude kontaktovať).
Tovar bude doručený na adresu dodania k dverám do bytu, domu alebo firmy príjemcu zásielky.
Za tovar je možné zaplatiť bankovým prevodom vopred alebo dobierkou.
Doprava je hradená zákazníkom.

Doručenie tovaru v sobotu na dodaciu adresu (podľa zvolenej dopravy):
platí na objednávky zaslané do piatku do 16.00 hod.
Len na tovar, ktorý je na sklade a úhrade objednávky platbou vopred, nie je možná platba dobierkou.
Len vo vybraných 15 mestách ako adresa dodania tovaru – Banská Bystrica, Bojnice, Bratislava, Humenné, Košice, Nitra, Nové Zámky, Poprad, Prešov, Prievidza, Rimavská Sobota, Ružomberok, Trenčín, Trnava, Žilina.
Doručenie tovaru v sobotu (do 13.00 hod). Čas dodania tovaru neovplyvníme a nie je možné si zadať doručenie tovaru v presne stanovenú hodinu (kuriér vás bude kontaktovať).
Tovar bude doručený na adresu dodania k dverám do bytu, domu alebo firmy príjemcu zásielky.
Za tovar je nutné zaplatiť bankovým prevodom vopred, prípadne poslať doklad o úhrade objednávky na info@pcmania.sk.
Doprava je hradená zákazníkom.

Poznámka: Pokiaľ nebude zásielka expedovaná a tovar doručený v sobotu, Vaša objednávka bude zmenená na štandardný spôsob dopravy doručenia tovaru v pracovné dni 24/48 hod.

Sledovanie zásielok
Pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o stave a termíne dodania Vašej zásielky, môžete podľa čísla balíku (nájdete ho v nasledujúci pracovný deň po expedovaní objednávky vo svojom užívateľskom účte) vyhľadať Vašu zásielku na stránkach prepravcu:

Zásielky DPD tracking

  • Balíky začínajúce číslami: 065… (14 miestne číslo zásielky)

Reklamácie tovaru – Zákazník je povinný prekontrolovať a prevziať zásielku iba ak nie je nijako poškodený vonkajší obal. V prípade poškodenia obalu preberte tovar od prepravcu a potvrďte mu doručenie zásielky, avšak okamžite po prebraní prezrite tovar za prítomnosti dopravcu a v prípade poškodenia tovaru spíšte s dopravcom škodový protokol. Túto skutočnosť oznámte prosím na mail reklamacie@pcmania.sk , prípadne na číslo +421 917 873 300. Na reklamácie mechanického poškodenia výrobku po podpise dodacieho listu, v ktorom nebola uvedená výhrada k povahe poškodenia tovaru a spísaný reklamačný protokol najneskôr do 3 dní od prevzatia tovaru, nebude braný ohľad vzhľadom na prepravné podmienky prepravcu.


Špedičná doprava GEIS SK (iba nadrozmerné zásielky)

Doručenie tovaru na dodaciu adresu v pracovné dni do 24 hodín, prípadne do 48 hodín (podľa zvolenej dopravy):
od vyexpedovania tovaru zo skladu.
Tovar, ktorý nie je skladom bude expedovaný ihneď po jeho naskladnení.
Doručenie v pracovných dňoch (8.00-18.00 hod). Čas dodania tovaru neovplyvníme a nie je možné si zadať doručenie tovaru v presne stanovený čas (kuriér vás bude kontaktovať).
Tovar Vám bude doručený za prvé uzamykateľné dvere na dodaciu adresu.
Za tovar je potrebné zaplatiť bankovým prevodom vopred vzhľadom na prepravné podmienky prepravcu (v tomto prípade nie je možná platba dobierkou).
Doprava je hradená zákazníkom.

Sledovanie zásielok
Pokiaľ potrebujete poznať bližšie informácie o stave a termíne dodania Vašej zásielky, môžete podľa čísla balíku (nájdete ho v nasledujúci pracovný deň po expedovaní objednávky vo svojom užívateľskom účte) vyhľadať Vašu zásielku na stránkach prepravcu:

Zásielky GEIS SK tracking

  • Balíky začínajúce číslami: 70… (Cargo, 13 miestne číslo zásielky)

Reklamácie tovaru – Zákazník je povinný prevziať zásielku až po dôkladnej kontrole obalu a tovaru pod obalovým materiálom iba ak nie je nijako poškodená. V prípade poškodenia tovaru je zákazník povinný uviesť výhradu k zásielke a to stručným a presným popisom poškodenia do dodacieho listu prepravcu a spísať bezodkladne s dopravcom škodový protokol! Túto skutočnosť oznámte prosím na mail reklamacie@pcmania.sk , prípadne na číslo +421 917 873 300. Na reklamácie mechanického poškodenia výrobku po podpise dodacieho listu, v ktorom nebola uvedená výhrada k povahe poškodenia tovaru a spísaný reklamačný protokol, nebude braný ohľad vzhľadom na prepravné podmienky prepravcu.

Upozornenie

Nadrozmerné zásielky nie je možné expedovať kuriérom DPD vzhľadom na prepravné podmienky tohto dopravcu.
Vaša zásielka bude následne expedovaná pri rovnakej cene dopravy spoločnosťou Geis Sk. V prípade expedície kuriérom Geis Sk nie je možná platba dobierkou.

Cenník dopravy v SR

  Hodnota nákupu
do 133€
Hodnota nákupu
od 133€ – 428€
Hodnota nákupu
nad 428€
Kuriérom do 24 hodín
s dobierkou
5,45 € 3,45 € 2,95 €
Kuriérom do 48 hodín
s dobierkou
5,45 € 3,45 € 2,95 €
Kuriérom sobotňajšie doručenie
(platba vopred)
9,95 € 9,95 € 7,95 €
Kuriérom do 24 hodín
(platba vopred)
4,45 € 2,45 € 0 €
Kuriérom do 48 hodín
(platba vopred)
4,45 € 2,45 € 0 €

* Všetky ceny sú uvedené vrátane DPH.

Doprava zdarma

Pri nákupe nad 428 € a bezhotovostnom spôsobe platby vopred Vám tovar doručíme na adresu v pracovné dni úplne zdarma.